Backoffice medewerker

Ben jij toe aan een volgende stap in je loopbaan en een verdieping van je carrière, waarbij je jouw organisatorische en procesmatige kwaliteiten ten volle kunt inzetten? Dan biedt TJM Supplies BV jou een mooie kans als Backoffice manager.

TJM Supplies B.V. is importeur en distributeur van innovatieve consumenten elektronica. Vanuit de jaren lange ervaring zijn er door ons marktleidende merken opgezet in zowel de Benelux als de omringende landen. Wij zijn een sterk gedreven team met een volledige focus op het sourcen, ontwikkelen en vermarkten van producten in diverse marktsegmenten. Wij zijn een klein team (7-10 medewerkers) en werken samen met grote spelers om ons selectieve aanbod Europees te leveren binnen diverse branches.
Ter realisatie van onze verdere groeiplannen en de versterking van het team zijn wij op zoek naar een spin in het web als het gaat om diverse interne bedrijfsprocessen binnen een internationale handelsonderneming.

Verantwoordelijkheden samengevat

  • Het managen van de dagelijkse bedrijfsprocessen rondom inkoop/productdata i.s.m. diverse collega’s
  • Projectenmatig ondersteunen van de verkoop en marketing activiteiten
  • inkoopbehoeften bepalen en inkoopplanningen maken, deze planning coördineren met het voorraadbeheer
  • Kostprijs beheer
  • Data entry en dossier beheer
  • Uitwerken, rapporteren en bespreken van de gestelde bedrijfsdoelen en resultaten

Het spreekt je aan om bedrijfsprocessen te managen i.s.m. collega’s en daarnaast bezig te zijn met o.a. productdata, kostprijzen, voorraadbehoeftes, planningen en informatie verwerking.

Kortom; een uitdagende en dynamische baan met veel verantwoordelijkheid en persoonlijke groei mogelijkheden binnen een gedreven team.

Functie eisen

  • Je hebt een opleidingsprofiel in de richting van inkoop/bedrijfskunde/commercieel
  • Je bent 36-40 uur per week beschikbaar
  • Team speler, adviserend en aansturend richting collega’s
  • Engelse taal spreek je vloeiend en enige inkoop ervaring is een pré
  • Structuur, procesmatig en een goede planning vind jij vanzelfsprekend. Ook ben je initiatiefrijk, analytisch en beschik je over een flexibele houding
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een leidinggevende functie of vergelijkbare rol binnen een handelsonderneming.

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende baan in een dynamisch werkomgeving met veel ruimte voor eigen inbreng, een passend salaris met prima voorwaarden.

TJM Supplies BV biedt jou een uitdagende functie binnen een groeiende onderneming. Als het profiel van Inkoop/proces manager jou past, dan geeft deze functie jou de mogelijkheid om je te ontwikkelen met een grote mate van eigen sturing en diversiteit in werkzaamheden. Verder kun je rekenen op een fijne collegiale werksfeer, waarin eigen initiatief wordt toegejuicht. 
Uiteraard hoort daar een marktconforme beloning en goede secundaire voorwaarden bij.

Informatie en solliciteren

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar: personeel@tjmsupplies.nl

Vacaturedetails

Dienstverband

Fulltime

Shift en rooster

Flexibele werkuren, maandag t/m vrijdag